Sponsra oss!

Var med oss på resan

Sundby Ridklubb är en ideell förening med ca 300 medlemmar, till största del barn och ungdomar som rider hos oss. Vi verkar för att för att kunna bedriva en verksamhet som främjar en meningsfull fritid för våra medlemmar.

Vill du stödja klubben genom att bli en av våra sponsorer kan vi erbjuda följande upplägg. Vi är tacksamma för alla former av engagemang!

500 kr

Lilla tävlingspaketet

Till priser i en av våra hemmatävlingar.

Ditt företag blir förevigat genom:

• att nämnas under tävlingsdagen av tävlingens speaker,

• att visas vid tävlingens sekretariat där vi visar upp tävlingens sponsorer och

• att nämnas i sociala media i samband med tävlingen.

2 000 kr

Stora tävlingspaketet

Till priser i en av våra hemmatävlingar.

Ditt företag blir förevigat genom:

• att bli huvudsponsor av en eller flera klasser vid en av våra hemmatävlingar,

• att nämnas under tävlingsdagen av tävlingens speaker,

• att nämnas i sociala media i samband med tävlingen.

5 000 kr

Skylt i ridhuset

5 000 kr till Sundby Ridklubbs verksamhet

• Ditt företag kommer att få en egen skylt som sätts upp över sargen i ridhuset under minst ett års tid.

• Klubben ansvarar för framtagande av skylt, ni tillhandahåller logotype etc.

Skylten faktureras sponsorn.

Övrigt

Skräddarsydd sponsring

Utöver dessa paket är vi också givetvis öppna för att diskutera skräddarsydda upplägg.